Kontaktní informace
Řešení problémů, nejčastější dotazy
Než nám zavoláte, pokuste se nalézt odpověď na Vaší otázku v jednom z následujících témat:
- Objednávka (termín doručení, platba, faktura, změna, storno)
- Doručení zboží na prodejnu – osobní vyzvednutí
-
Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte od nás informační email. Pokud bylo zboží v době objednání dostupné skladem, bude Vaše objednávka připravena zpravidla do několik hodin od objednání.
Prosíme, vyčkejte na informační email.
Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Doručení zboží dopravcem
-
Při předání Vaší objednávky dopravci, obdržíte od nás informační email. V expedičním emailu obdržíte také kód zásilky, pod kterým ji můžete sledovat na stránkách dopravce.
PPL
ČP
DHL / PPL Sprint
TopTrans
Uloženka (HeurekaPoint)Pokud bylo zboží v době objednání dostupné skladem, bude Vaše objednávka expedována nejpozději do 24 hodin.
Pokud máte v objednávce zboží skladem i zboží, které je na objednávku, bude Vaše objednávka expedována až po naskladnění všech kusů zboží, tedy kompletní objednávka.
Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Platba
-
Vždy, když od Vás obdržíme platbu, zašleme Vám potvrzující email.
Platba kartou – peníze jsou na náš účet připsány okamžitě. Pokud bylo zboží v době objednání skladem, je ihned předáno k zabalení a následné expedici.
Platba převodem – při platbě převodem může připsání peněz na náš účet trvat až 3 pracovní dny. Vaše objednávka bude předána k zabalení a následné expedici ihned po obdržení Vaší platby.
Dobírka (platba při převzetí) – své zboží zaplatíte až při doručení / vyzvednutí. V tomto případě již od nás žádný email neobdržíte.
Nákup na splátky Homecredit – v košíku zvolíte platbu na splátky a po dokončení objednávky budete přesměrování na stránky HomeCreditu, kde si sjednáte pro Vás nejvýhodnější splátkový program.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Faktura
-
Faktura k Vaší objednávce Vám bude zaslána v elektronické podobě ve formátu .pdf v příloze expedičního email, který obdržíte v okamžiku předání Vaší objednávky dopravci. Pokud jste při potvrzování objednávky zvolili možnost „Zaslat fakturu v tištěné podobě“ bude faktura zároveň i přiložena vytištěná v obálce u Vaší zásilky.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Změna fakturačních údajů
-
Následující změny bohužel neprovádíme:
- Změna fakturačních údajů z fyzické osoby na právnickou osobu.
- Změna fakturačních údajů z právnické osoby na fyzickou osobu.
- Změna data vystavení faktury.
- Změna či jiné úpravy názvu zboží či služeb.
Pokud požadujete jinou změnu, než jsou výše uvedené, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím emailu info@stavbaeu.cz. Tyto požadavky nelze dle platné legislativy přijímat telefonicky.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Storno objednávky / položky
-
Celou objednávku nebo pouze určitou položku z objednávky můžete stornovat ve sledování své zásilky logistix.cz. Pokud se Vám ve sledování zásilky možnost storna nenabízí, znamená to, že již byla zabalena či předána dopravci. V takovém případě zboží od přepravce nepřebírejte, vrátí se nám zpět.
Pokud jste objednávku uhradili předem, zašlete nám, prosím, na email info@stavbaeu.cz číslo objednávky a číslo účtu, na který Vám máme peníze zaslat zpět.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Přidání či změna zboží, sloučení objednávek, změna doručení
-
Pokud potřebujete přidat nebo změnit zboží ve Vaší objednávce, případně sloučit více objednávek do jedné nebo změnit metodu doručení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím emailu info@stavbaeu.cz. Tyto požadavky nelze dle platné legislativy přijímat telefonicky.
Změny v objednávkách je možné realizovat pouze do okamžiku jejího zabalení. Děkujeme za pochopení!
Stav své objednávky můžete sledovat zde: logistix.cz
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Doručení zboží na prodejnu – osobní vyzvednutí
- Dotaz ke zboží
- Dostupnost zboží
-
U zboží na našich stránkách vždy uvádíme nejaktuálnější informace. Pokud uvádíme, že zboží je skladem, je opravdu skladem.
U zboží, kde je uváděna dostupnost na dotaz, vyplňte prosím příslušný formulář, který je umístěn na stránce se zbožím. Naši pracovníci Vás s termínem budou následně co nejdříve kontaktovat.
Můžete si objednat kterýkoliv produkt, který je vystaven v našem internetovém obchodu. Pokud produkt není v době objednání skladem, budeme Vás co nejdříve kontaktovat s termínem doručení.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Cena dopravy
-
Cena dopravy za uvedené zboží je vždy uvedena na stránce se zbožím. Pokud nakupujete více zboží najednou, nemusíte se bát, doprava Vám bude naúčtována pouze jednou.
Náš kompletní ceník dopravy naleznete zde: Ceník dopravy.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Technické dotazy
-
S technickými dotazy k produktům se prosím obracejte na některého z našich technických poradců.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Dostupnost zboží
- Reklamace / vrácení zboží nebo zásilky
- Nefunkční výrobek v záruční lhůtě
-
Nejrychlejším řešením je zaslat zboží do autorizovaného servisu. Seznam autorizovaných servisů naleznete zde: Seznam autorizovaných servisů
Pokud Vám tento postup nevyhovuje a chcete zboží reklamovat přes naší společnost, vyplňte prosím reklamační formulář.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Záměna zboží
-
Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Za tuto skutečnost se velice omlouváme. I naši skladníci občas udělají chybu. Vyplňte prosím následující formulář, případně přiložte fotografie dodané zásilky. O dalším postupu Vás budeme co nejdříve informovat.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Poškozené zboží při doručení
-
Velice nás mrzí, že Vám zboží dorazilo poškozené. Děláme opravdu maximum proto, aby zboží při přepravě neutrpělo žádné poškození.
Je-li zboží poškozené, i přesto, že obal byl neporušený, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit u přepravní společnosti:
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL / DHL: oznamte telefonicky na číslo 225 331 500 do 2 pracovních dnů.
Toptrans: oznamte telefonicky na číslo 267 101 601 do 2 pracovních dnů.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Chybějící zboží v objednávce
-
Nedorazilo Vám všechno zboží, které jste si objednali? Za tuto skutečnost se velice omlouváme. I naši skladníci občas udělají chybu. Vyplňte prosím následující formulář. O dalším postupu Vás budeme co nejdříve informovat.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy
-
Pokud nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete ho do 14 dní samozřejmě vrátit. Před vrácením vyplňte prosím následující formulář a vyčkejte na kontaktování některým z našich pracovníků.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Český návod
-
Pokud u Vámi zakoupeného výrobku chyběl český návod, rádi Vám ho zašleme. Napište nám prosím na email info@stavbaeu.cz číslo Vaší objednávky a k jakému výrobku máme návod zaslat.
Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Nefunkční výrobek v záruční lhůtě
- Nabídka obchodní nebo marketingové spolupráce
- Obchodní spolupráce
-
S nabídkami navázání obchodní spolupráce kontaktujte prosím Lukáše Vaňouse emailem.
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Marketingová spolupráce
-
S nabídkami marketingové spolupráce kontaktujte prosím Víta Beneše emailem.
Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 16:00.
-
- Obchodní spolupráce
Reklamace
Pro rychlé vyřízení Vaší reklamace prosím využijte reklamační formulář.
reklamace@stavbaeu.cz - Vaši reklamaci přijmeme i prostřednictvím emailu.
Reklamaci můžete přijít vyřídit i osobně na adresu:
Gerapa plus s.r.o., Sokolská 217, Kerhartice, 56204
Sídlo společnosti
GERAPA PLUS s.r.o.
Východní 1547
56206, Ústí nad Orlicí
Česká republika
IČ: 27537617
DIČ: CZ27537617
Číslo účtu: 2700044580/2010
Neslouží pro zasílání splátek ze spotřebitelských úvěrů.